Σελίδες

Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Καλωσόρισμα!

Σας καλωσορίζω στον προσωπικό μου σπιτίσιο χώρο ομορφιάς. Από εδώ θα μιλάμε για τις αλχημείες που φτιάχνω στην κουζίνα μου και δεν είναι φαγητά ή ποτά αλλά καλλυντικά.
Η ιδέα για την παρασκευή των προϊόντων μου γεννήθηκε από την ανάγκη για δημιουργία εξατομικευμένων καλλυντικών με συστατικά που θα έβρισκα στο ντουλάπι μου ή τον κήπο μου. Μετά, αποφάσισα έπειτα από μια διαδικασία σκέψης κι αναζήτησης να τα μοιραστώ με όλους εσάς και καθώς καταμετρούσα τι μπορώ να φτιάξω σε λίγη ώρα και με λίγα υλικά, προέκυψε ένας κατάλογος με περίπου 30 - 35 προϊόντα.
Ο ενθουσιασμός μου ήταν και παραμένει μεγάλος και επιβεβαιώνεται η προσπάθειά μου κάθε φορά που προσφέρω ως δώρο κάποια από αυτά που φτιάχνω σε φίλους.
Η τελευταία μου απόπειρα μετά από ομολογουμένως αρκετό καιρό αποχής, ήταν ένα πακέτο περιποίησης μανικιούρ για μια φίλη που κάνει ξεκίνημα στο χώρο των νυχιών. Τα αποτελέσματα ήταν παραπάνω από ότι ανέμενα και παρακινήθηκα να αναπτύξω όλη την γκάμα των προϊόντων. Οι καιροί είναι χαλεποί και "πενία τέχνας κατεργάζεται" φίλοι μου οπότε ας βάλουμε μπροστά μυαλό και δημιουργικότητα γιατί τα αποτελέσματα αυτών εκπλήσσουν.
Εύχομαι καλό ταξίδι στον ατελείωτο και αέναο χώρο της ομορφιάς σε όλους γυναίκες και άνδρες και να θυμόμαστε πως η ομορφιά δεν είναι μόνο εξωτερική!

Μείνετε συντονισμένοι, τις προσεχείς ημέρες έρχεται παρουσίαση των προϊόντων και φωτογραφίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου